Dzisiaj jest sobota, 03 Gru 2022
Znajdujesz sie w:     Home
Pro-Learn Teens – międzynarodowe badanie pilotażowe PDF Drukuj Email
poniedziałek, 13 czerwca 2022 12:31

Nasza szkoła jesienią 2021 roku przystąpiła do międzynarodowego projektu i wzięła udział w badaniu pilotażowym narzędzia do diagnozy stylów uczenia się i funkcji poznawczych dzieci – PRO-LEARN Teens. Jego celem jest wspieranie rozwoju zdolności poznawczych oraz umiejętności efektywnego uczenia się dzieci poprzez opracowanie, przetestowanie oraz wdrożenie obszernego modelu wsparcia rozwoju poznawczego dzieci w wieku szkolnym 11-14 lat.

Narzędzie PRO-LEARN Teens to innowacyjne elektroniczne narzędzie psychometryczne do diagnozowania takich funkcji poznawczych jak np.: uwaga, spostrzegawczość, myślenie, pamięć, a także do rozpoznawania preferowanego stylu uczenia się. Dzięki uczestnictwie w tym projekcie, szkoła zostanie w przyszłości wyposażona w narzędzie do diagnozy stylów uczenia się i funkcji poznawczych uczniów – PRO-LEARN, pakiet edukacyjny dotyczący neuropedagogiki dla nauczycieli oraz  zestaw ćwiczeń aktywizujących do treningu mózgu dla uczniów.

W pilotażu wzięło udział 55 szkół z całej Polski, w tym 3 szkoły z Lublina.

W ramach nagrody organizator pilotażu przekazał ekarty prezentowe Empik o wartości 50zł każda. W każdej szkole została wylosowana 1 ekarta. Spośród uczniów naszej szkoły udział wzięły cztery klasy: 5b, 6a, 7e i 8c, których wysiłek i zaangażowanie bardzo doceniamy. Szczęście uśmiechnęło się do Agaty Prokopiuk z klasy 6a, która wylosowała nagrodę  – gratulujemy!

Wyniki losowania: WYNIKI LOSOWANIA EKART PREZENTOWYCH EMPIK - Fundacja OIC Poland - Lublin, lubelskie

Więcej informacji o projekcie można przeczytać klikając w poniższy link:

https://prolearn-project.eu/pl/o-projekcie/